Home >> Ασκηση >> Πως να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

Πως να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης

Η γέννηση ενός παιδιού είναι από τα ποιο ευχάριστα γεγονότα για τους γονείς του. Πολλές φορές οι μαμάδες μετά την γένια έχουν την ανησυχία για το πώς θα χάσουν τα κιλά που πήραν στην διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Κατά μέσο όρο οι γυναίκες στην εγκυμοσύνη παίρνουν από 12 έως 18 κιλά. Μερικές παίρνουν πολύ παραπάνω.

Εάν είστε υπομονετική και ακολουθείται μια υγιεινή διατροφή θα μπορείτε να αποκτήσετε ξανά το σώμα που είχατε πριν την εγκυμοσύνη και θα αισθανθείτε υπέροχα.

Πολλές γυναίκες ανυπομονούν και θέλουν να χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης όσο το γρηγορότερο δυνατόν. Οι περισσότεροι διατροφολόγοι συμβουλεύουν πως πρέπει να ακολουθείτε την φιλοσοφία που λέει πως χρειάστηκαν εννιά μήνες για να πάρετε αυτά τα κιλά και θα χρειαστούν άλλοι εννιά για να τα χάσετε.

Με το που γίνεστε νέα μαμά οι πρώτοι μήνες μετά την γένια είναι πολύ κουραστική. Ο χρόνος για να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας εξαφανίζετε και μερικές φορές τα πράγματα μπορούν να σας φέρνουν σε απόγνωση.

Ακολουθώντας μια διατροφή που περιέχει λίγα λιπαρά και είναι πλούσια σε ίνες μπορείτε να αυξάνετε την ενέργεια σας χωρίς να χρειαστεί να τσιμπολογήσετε συνεχώς.

Προσπαθήστε να τρώτε άπαχο κρέας όπως κοτόπουλο και άπαχο μοσχάρι. Αντικαταστήσετε το άσπρο ψωμί και τα μακαρόνια με ψωμί και μακαρόνια ολικής αλέσεως. Είναι το ίδιο νόστιμο άλλα ωφελούν περισσότερο το σώμα σας.

Συμβουλές από έμπειρους διαιτολόγους:

  • Περιμένετε έως τρεις μήνες μετά την γέννηση του παιδιού σας πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα εξάσκησης. Το σώμα έχει περάσει μια πιεστική εμπειρία και χρειάζεται χρόνο για να συνέρθει. Το να ασκήστε πολύ νωρίς θα πονέσει το σώμα σας και θα προκαλέσει κόπωση.
  • Όταν αρχίσετε να ασκήστε ξεκινήστε σιγά-σιγά. Αρχίστε με 10 λεπτά περπάτημα την ημέρα και ανεβάστε το σε 30 λεπτά.
  • Βρείτε κάποιον να ασκηθεί μαζί σας. Κάποιος στο πλευρό σας θα σας δώσει την ενθάρρυνση που χρειάζεστε.
  • Εάν δεν μπορείτε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα αεροβικής στο γυμναστήριο μπορείτε να αγοράσετε κάποιο από το Διαδίκτυο. Ρίξτε μια ματιά στo iTrain.
  • Προσπαθήστε να βρείτε κάποιο χρόνο και να είστε μόνη σας. Ασκηθείτε ενώ το μωρό κοιμάται ή πηγαίνετε με κάποιο φίλη στο γυμναστήριο η στην κοντινότερη πισίνα.
  • Κάντε Yoga. Η Yoga είναι ένας φυσικός τρόπος να ασκείται το σώμα σας χωρίς να τον καταπονήσετε.
  • Κάντε water-aerobics. Το water-aerobics είναι αεροβικές ασκήσεις που γίνονται σε ρηχά νερά. Το water-aerobics δεν ασκεί πολύ πίεση στο σώμα και βοηθάει στην σύσφιξη στην κοιλία, στο πόδια και στα χέρια.
  • Όταν κάνετε περπάτημα να πάρετε και το μωρό μαζί σας. Μεταφέρετε το πάνω σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.
  • Πίνετε 10-12 ποτήρια νερό καθημερινά, κατά προτίμηση πριν το φαγητό. Μερικές φορές αυτό που αισθάνεστε σαν πείνα είναι η ανάγκη του σώματος για νερό.
  • Ψάξτε και βρείτε γυμναστήρια, πισίνες που μπορείτε να ασκηθείτε μαζί με το μωρό σας.

Χρήσιμες συνδέσεις

iTrain
Το iTrain είναι ένας δικτυακός τόπος όπου μπορείτε να αγοράσετε διάφορα βίντεο με ασκήσεις και  μπορείτε να τις κάνετε στο χώρο του σπιτιού σας. Η ασκήσεις περιλαμβάνουν Yoga, Pilates, αεροβική, cardio, ασκήσεις με όργανα, κλπ.
Proactol
Έαν τα κιλά της εγκυμοσύνης έχουν κολλήσει πάνω σας, ένα Proactol μετά από κάθε γεύμα θα σας βοηθήσει, ακόμη και με ελάχιστη άσκηση, να ξεκινήσετε να χάνετε βάρος. Πρέπει να έχετε υπόψη σας πως το Proactol δεν πρέπει να το παίρνεται όσο θηλάζετε και μόνο αφού έχετε συμβουλευθεί  το ιατρό σας.