Home >> Γενικά >> Αποτελεσματικές δίαιτες για απώλεια βάρους

Αποτελεσματικές δίαιτες για απώλεια βάρους

Γυναίκα σε ζυγαριάΥπάρχουν τόσο πολλές δίαιτες εκεί έξω που είναι δύσκολο να πει κανείς ποιες ακριβές δουλεύουν. Σωστά; Η αλήθεια είναι πως πολλές από αυτές είναι αποτελεσματικές, άλλα το κόλπο είναι να βρείτε αυτήν που θα είναι αποτελεσματική για εσάς.

Έτσι πως θα καταλάβετε ότι ακολουθείτε την σωστή δίαιτα; Μια γρήγορα απάντηση θα ήταν από τα αποτελέσματα που έχει. Το δεύτερο, και ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για να προσδιορίσετε την αποτελεσματικότητα μια διατροφής για την απώλεια βάρους είναι να κάνετε την ειλικρινή ερώτηση: είναι η δίαιτα βιώσιμη; Αυτό συνεπάγετε πως μπορείτε να αντιμετωπίσετε τους περιορισμούς που η δίαιτα βάσει για οποιονδήποτε χρονικό διάστημα;

Όποια δίαιτα διαλέξτε πάντα θα σας επηρεάσει σε καθημερινή βάση. Έτσι θα θέλατε να διαλέξτε μια δίαιτα που είναι βολική, εύκολη για να την ακολουθήστε, βιώσιμή για το χρονικό διάστημα που θα την ακολουθείτε και θα έχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Οι αποτελεσματικές δίαιτες, όπως όλα τα άλλα πράγματα στην ζωή, θέλουν ένα ρεαλιστικό σχέδιο. Ο μόνος τρόπος για να καταλήξετε σε ένα ρεαλιστικό σχέδιο, που θα δουλεύει για σας, είναι να καθορίσετε τους στόχους σας.

Για παράδειγμα ας σκεφτούμε μακροπρόθεσμα: είστε σε θέση να παραιτηθείτε από μεσημεριανό σας γεύμα για ένα αόριστο χρονικό διάστημα; Εάν όχι, τότε πρέπει να ψάξετε για μια δίαιτα που θα σας επιτρέπει να τρώτε κάποια ποσότητα, για να αισθανθείτε πως δεν έχετε χάσει κάτι. Δεν θα θέλατε να καταλήξετε να τρώτε ένα μεγάλο γεύμα στο τέλος της εβδομάδας.

Επίσης θα πρέπει να ξέρετε πριν ξεκινήστε μια δίαιτα πόσα κιλά θέλετε να χάσετε. Για παράδειγμα: θέλετε να χάσετε 10 κιλά μέχρι την ημέρα του γάμου; Θέλετε να χάσετε 20 κιλά μέχρι στις αρχές καλοκαιριού; Το να έχετε ένα μετρήσιμο στόχο είναι σημαντικό για όποιο πλάνο διατροφής διαλέξτε.

Το να κατανοείστε το σώμα σας είναι πολύ κρίσιμο. Για παράδειγμα: εάν πάσχετε από διαβήτη η έχετε κάποιο πρόβλημα με το σάκχαρο θα θέλατε να βρείτε μια δίαιτα που να σας ταιριάζει. Ίσος το να κόψετε συγκεκριμένα φρούτα και να μειώσετε την πρόληψη θερμίδων στην διάρκεια της ημέρας θα ήταν καλύτερο και πιο υγιές από το να παραλείψτε ένα γεύμα η ένα απογευματινό σνακ.

Δεν έχει σημασία μόνο πόσο καλή είναι η δίαιτα. Αυτό είναι μόνο το μισό. Το άλλο μισό είναι ο τρόπος ζωή σας και η ικανότητα σας να μείνετε δραστήριος. Παρόλο που υπάρχουν μερικές καλές δίαιτες και αποτελεσματικά προϊόντα, καμία δεν θα είναι αποτελεσματική χωρίς την δυνατότητα σας να τις ακολουθήσετε.

Παρακάτω είναι μια λίστα που πρέπει να ελέγξετε όταν εξετάζετε μια δίαιτα.

  • Είναι η δίαιτα βιώσιμη για μεγάλο χρονικό διάστημα; Με άλλα λόγια, μπορεί να την ακολουθήστε για ένα μήνα; Δυο μήνες; Τρεις μήνες;
  • Είναι συμβατή με τις απαιτήσεις της υγείας σας; Να εξετάσετε όλα τα προβλήματα υγείας πριν ξεκινήστε κάποιο πρόγραμμα διατροφής.
  • Πόσο κιλά σχεδιάζετε να χάσετε; Ξέρετε που θα σταματήστε;
  • Είναι αυτή η δίαιτα κατάλληλη για εσάς; Μήπως χρειάζεται κάποια έξτρα πράγματα από την πλευρά σας, όπως το να ψωνίστε από το μανάβικο και να έχετε απόθεμα από καρπούζι η κάποιο άλλο προϊόν; Μήπως συγκρούετε με το χρονοδιάγραμμα εργασία σας;