20 τροφές που πρέπει να έχετε στο σπίτι σας

Ένα πρόβλημα που έχουν όσοι ζουν μόνοι τους, και προπαντός οι άντρες, είναι ότι δεν έχουν ένα καλό εφοδιασμένο ψυγείο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα. Εάν δεν έχετε εφοδιαστεί καλά τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να το γεμίσετε με σνακ η ακόμα χειρότερα με fast food. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα καλά εφοδιασμένο ψυγείο ώστε να μπορείτε να μαγειρεύετε υγιεινά γεύματα χωρίς να καταβάλετε μεγάλες προσπάθειες. Ένα δεν ξέρετε τι είδους πράγματα πρέπει να έχετε πάντα στο σπίτι σας μην ανησυχείτε. Παρακάτω παρουσιάζουμε 20 τροφές που πρέπει πάντα να έχετε στο σπίτι σας.

1. Νερό. Μπορεί να ακούγεται ανόητο, άλλα πρέπει πάντα να έχετε στο χέρι σας ένα ποτήρι με κρύο νερό. Αγοράστε μια κανάτα η κάτι που μπορεί να κρατήσει το νερό κρύο.

2. Γάλα. Πρέπει να έχετε πάντα γάλα με χαμηλά λιπαρά. Ένα πρωινό με δημητριακά και γάλα είναι ένα εύκολο και καλό γεύμα για να ξεκινήστε την ημέρα.

3. Φρούτα. Πάντα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα φρούτα. Είναι εύκολη λύσει εάν θέλετε να τσιμπολογήσετε κάτι. Μπορείτε να τρώτε φρούτα αντί για πατατάκια.

4. Καρότα. Είναι ίσος το καλύτερο σνακ. Απλά προσθέστε κάποιο dip με χαμηλά λιπαρά και θα έχετε ένα σνακ που θα ανταγωνιστεί κάθε σνακ της αγοράς.

5. Φυστικοβούτυρο. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε κάποια πρωτεΐνη και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τα λιπαρά. Χρησιμοποιήστε το στο τοστ σας για πρωινό αντί του βουτύρου.

6. Αυγά. Τα αυγά μπορείτε να τα χρησιμοποιήστε παντού και είναι μια καλή πρωτεΐνη για το πρωινό σας.

7. Γιαούρτι. Είναι το ιδανικό για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Μπορείτε να κάνετε πολλά ποτά με αυτό. Επίσης, πάει καλά με το κοτόπουλο. Εάν μαθαίνατε μερικά πράγματα για την ινδική μαγειρική θα μαθαίνατε πολλούς τρόπους για να χρησιμοποιήσετε το γιαούρτη. Οι Ινδοί αγάπη το γιαούρτι και το τρώνε συχνά.

8. Βούτυρο. Δεν θα πρέπει να πιπιλίζετε το βούτυρο όπως ένα γλειφιτζούρι. Όμως, το βούτυρο είναι ό,τι πρέπει για ψημένα αγαθά. Επίσης, μπορείτε να το χρησιμοποιήστε για τηγανητά αυγά.

9. Λεμόνια. Τα λεμόνια είναι απαραίτητα αν τρώτε πολλά θαλασσινά. Επίσης, ένα κρύο ποτήρι λεμονάδας είναι ο, τι πρέπει μετά από μια σκληρή ημέρα δουλειάς .

10. Μαγιονέζα. Μην την χρησιμοποιείτε κάθε μέρα. Αλλά, μπορείτε να την χρησιμοποιήστε εάν κάνετε τόνο ή σαλάτα κοτόπουλο και είναι καλό για ξηρά φαγητά . Αγοράστε όμως αυτήν που περιέχει τα λιγότερα λιπαρά και να την χρησιμοποιήστε το λιγότερο δυνατόν.

11. Μουστάρδα. Μπορείτε να την χρησιμοποιήστε αντί την μαγιονέζας στα σάντουιτς. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκάνετε το λίπος.

12. Τυρί. Το τυρί είναι ένα από τα πιο απαραίτητα. Μην τρώτε πάρα πολλή. Όμως, το τυρί είναι από τις ομορφιές της ζωής. Μπορεί να ζωντανέψει ένα νεκρό πιάτο.

13. Χυμούς. Πάντοτε να έχετε χυμούς φρούτων, σόδες και καμιά μπίρα ψυγείο σας. Χωρίς να το παρακάνετε ένα ποτήρι μπίρας κάπου-κάπου είναι μια απόλαυση.

14. Φρέσκο τζίντζερ. Κρατήστε το στην κατάψυξη χωρίς να τον καλύψετε για να συντηρηθεί καλύτερα .

15. Ψωμί. Πρέπει να έχετε πάντα λίγο ψωμί πρόχειρο. Μην πέσετε με τα μούτρα στους υδατάνθρακες. Ένα καλό σάντουιτς είναι καλή λύσει από καιρό σε καιρό. Αγοράστε το ψωμί από το φούρνο της γειτονιάς και όχι άσπρο ψωμί από κάποιο σουπερμάρκετ.

16. Κονσερβοποιημένα λαχανικά και φρούτα. Οι κονσέρβες είναι καλό για ένα γρήγορο τσιμπολόγημα. Παρόλο που προτείναμε να τρώτε πάντα φρέσκα φρούτα και λαχανικά πάντα πρέπει να έχετε μερικές κονσέρβες στο σπίτι σας. Πότε δεν ξέρεις πότο θα επιθυμήσεις κάτι και δεν μπορεί να το έχει σε φρέσκια μορφή. Εξάλλου τις κονσέρβες μπορείτε να τις κρατήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν χρειάζεται να τις καταναλώσετε αμέσως.

17. Ζυμαρικά. Θέλετε ένα γεύμα σε ένα λεπτό; Μια μακαρονάδα είναι ο πιο σύντομος τρόπος. Μαγειρεύονται γρήγορα και εύκολα.

18. Ρύζι. Ίδια με ζυμαρικά.

19. Μπαχαρικά και βότανα. Διατηρείτε πάντα μερικά από αυτά στο σπίτι σας. Αγοράστε τα χύμα και όχι σε μικρά εμπορευματοκιβώτια από κάποιο κατάστημα. Δεν είναι μόνο ότι είναι πάρα πολύ ακριβά, αλλά δεν ξέρετε πόσο καιρό είναι συσκευασμένα. Όταν αγοράζετε χύμα είναι πιο φρέσκα.

20. Δημητριακά. Τέλεια για ένα γρήγορο πρωινό. Έτσι δεν θα χρειαστεί να τρέχετε σε κάποιο φούρνο για μια καταψυγμένη τυρόπιτα.


Προτείνουμε
Garcinia Cambogia Extra

Garcinia Cambogia Extra

Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.
  • Αυξάνει την ταχύτητα του μεταβολισμού
  • Έχει γρήγορα αποτελέσματα
  • Είναι 100% φυσικό
  • Μειώνει την αίσθηση της πείνας
  • Βοηθάει να χάσετε πολλά κιλά
Μάθετε Περισσότερα
PhenQ
Τα καλύτερα συμπληρώματα για αδυνάτισμα
  • Garcinia Cambogia Extra

    Garcinia Cambogia Extra


    Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.

    Περισσότερα >>

  • Hiprolean X-S

    Hiprolean X-S


    Το Hiprolean X-S είναι 100% φυσικός λιποδιαλύτης ιδανικός άτομα που θέλουν να χάσουν 8 η παραπάνω κιλά.

    Περισσότερα >>

  • Phen375

    Phen375


    Το Phen375 είναι ίσος το ισχυρότερο λιποδιαλύτης στην αγορά. Το Phen375 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το πρόβλημα των περιττών κιλών,

    Περισσότερα >>

Garcina Cambogia Veda

Ξένο Blogroll