Κάψτε το λίπος στην κοιλιά κάνοντας γιόγκα

YogaΗ γιόγκα αποτελεί ένα σημαντικό μέρος κάθε προγράμματος ευεξίας, αφού έχει την ικανότητα να μειώνει το στρες και να γυμνάζει το σώμα. Αν θέλετε να σμιλέψετε την κοιλιά σας κάνοντας γιόγκα, αυτό είναι εφικτό. Στη γιόγκα υπάρχουν διάφορες στάσεις (που ονομάζονται ασάνες), οι οποίες γυμνάζουν τους κοιλιακούς μυς.

Να έχετε υπόψη πως ορισμένες είναι πιο προχωρημένες από κάποιες άλλες. Θα πρέπει να ελέγξετε τις ικανότητές σας και το προσωπικό σας επίπεδο προτού να δοκιμάσετε συγκεκριμένες ασάνες. Αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να κάνετε μια ασάνα, αρχίστε με κάποια που φαίνεται ευκολότερη και προχωρήστε στην πιο δύσκολη, αφού θα έχετε αποκτήσει πρώτα δύναμη και ευλυγισία. Όπως και με όλα τα προγράμματα εκγύμνασης, συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία του είδους προτού ξεκινήσετε, και να κάνετε πάντα καλή προθέρμανση προκειμένου να αποφεύγετε τυχόν τραυματισμούς.

Pavan-Muktasan

PavanmuktasanΓια να εκτελέσετε αυτή την ασάνα για την περιοχή της κοιλιάς, ξαπλώνετε πρώτα ανάσκελα. Χρησιμοποιείστε ένα ειδικό χαλάκι για γιόγκα ή μια πετσέτα για να προστατέψετε τη σπονδυλική σας στήλη. Λυγίζετε και τα δύο γόνατα μέχρι να ακουμπήσουν στο στήθος, έτσι ώστε οι μηροί να ακουμπούν το στομάχι. Αγκαλιάστε τα γόνατα μπλέκοντας τα δάχτυλα μεταξύ τους. Τώρα, ανασηκώστε το κεφάλι, έτσι ώστε η μύτη σας να ακουμπήσει στα γόνατα. Πάρτε βαθιά αναπνοή και μείνετε σ’ αυτήν τη στάση για τριάντα δευτερόλεπτα. Μετά, χαλαρώστε και επιστρέψτε αργά στην αρχική σας στάση. Η άσκηση αυτή μπορεί να γίνει επίσης με ένα πόδι τη φορά.

Bhujangasan

BhujangasanΓια να εκτελέσετε αυτήν την άσκηση που γυμνάζει τους κοιλιακούς, παραμένετε στο έδαφος, αλλά γυρνάτε μπρούμυτα. Τοποθετείστε τα χέρια κάτω από τους ώμους. Στη συνέχεια, δίνοντας ώθηση με τους μυς της πλάτης, ανασηκώστε το επάνω μέρος του κορμού έτσι ώστε να ξεκολλήσει από το έδαφος και το κεφάλι σας να κοιτάει προς τα πάνω. Προσέξτε να μην σπρώχνετε με τα χέρια, γιατί η ώθηση πρέπει να δίνεται από τους μυς της πλάτης.

Μείνετε σ’ αυτήν τη στάση για τριάντα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, επιστρέψτε στην αρχική σας στάση. Παρά το γεγονός ότι ανασηκώνετε το επάνω μέρος του κορμού θέτοντας σε λειτουργία τους ραχιαίους μυς, η εκτέλεση αυτής της ασάνα συντελεί για να μειωθεί το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και να γίνει η κοιλιά σας επίπεδη.

Το τόξο – Bow

The BowΑυτή η άσκηση μοιάζει πολύ με την προηγούμενη ασάνα, αλλά είναι πιο περίπλοκη. Είστε πάλι ξαπλωμένοι μπρούμυτα, αλλά στην άσκηση αυτή ξεκολλάτε τα πόδια από το έδαφος ανασηκώνοντας συγχρόνως και το επάνω μέρος του κορμού. Λυγίζετε τα γόνατα, έτσι ώστε οι πατούσες να προσπαθήσουν να πλησιάσουν στο κεφάλι. Πιάνετε τους αστραγάλους με τα χέρια και τους τραβάτε, ενώ συγχρόνως σπρώχνετε με τα πόδια προς τα πάνω, μέχρι να ακουμπάει μόνο η κοιλιά στο έδαφος. Θα έχετε την αίσθηση ότι το σώμα σας σχηματίζει έναν κύκλο. Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της άσκησης τα γόνατα πρέπει να παραμείνουν ενωμένα. Μείνετε σ’ αυτήν τη στάση για τριάντα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, χαλαρώστε επιστρέφοντας στην αρχική σας στάση.

Paad-Pashchimottanasan

Paad PashchimottanasanΤώρα που διαβάσατε το όνομα αυτής της ασάνα, μην φοβηθείτε –– η εκτέλεσή της είναι πιο εύκολη από τον τρόπο που προφέρεται. Ωστόσο, επειδή απαιτεί αρκετά μεγάλη ευλυγισία, ίσως θελήσετε να αρχίστε με κάτι πιο εύκολο προτού προχωρήσετε σε αυτήν. Αρχίστε ξαπλώνοντας ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα και τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Το σώμα σας θα πρέπει να είναι ίσιο από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών, και τα άκρα σας θα πρέπει να είναι τεντωμένα.

Γυρίστε τις παλάμες έτσι ώστε να δείχνουν προς το ταβάνι, και ενώστε τα χέρια. Σφίξτε τους κοιλιακούς και σηκωθείτε σε εδραία θέση, κρατώντας την πλάτη ίσια και έχοντας τα χέρια πάντα πάνω από το κεφάλι. Σκύψτε προς τα εμπρός και πιάστε με τα χέρια τα δάχτυλα των ποδιών τοποθετώντας το κεφάλι ανάμεσα στους βραχίονες, έτσι ώστε να ακουμπάει στα γόνατα. Μείνετε σ’ αυτήν τη στάση για δύο λεπτά, και μετά χαλαρώστε.

 


Προτείνουμε
Garcinia Cambogia Extra

Garcinia Cambogia Extra

Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.
  • Αυξάνει την ταχύτητα του μεταβολισμού
  • Έχει γρήγορα αποτελέσματα
  • Είναι 100% φυσικό
  • Μειώνει την αίσθηση της πείνας
  • Βοηθάει να χάσετε πολλά κιλά
Μάθετε Περισσότερα
PhenQ
Τα καλύτερα συμπληρώματα για αδυνάτισμα
  • Garcinia Cambogia Extra

    Garcinia Cambogia Extra


    Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.

    Περισσότερα >>

  • Hiprolean X-S

    Hiprolean X-S


    Το Hiprolean X-S είναι 100% φυσικός λιποδιαλύτης ιδανικός άτομα που θέλουν να χάσουν 8 η παραπάνω κιλά.

    Περισσότερα >>

  • Phen375

    Phen375


    Το Phen375 είναι ίσος το ισχυρότερο λιποδιαλύτης στην αγορά. Το Phen375 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το πρόβλημα των περιττών κιλών,

    Περισσότερα >>

Garcina Cambogia Veda

Ξένο Blogroll