Home >> Θερμίδες >> Θερμίδες στα φρούτα

Θερμίδες στα φρούτα

Το παρακάτω πίνακα σας παρουσιάζουμε τις θερμίδες που περιέχουν τα φρούτα. Εάν προσπαθείτε να διατηρείτε το βάρος η να χάσετε τα περιττά κιλά, τότε πρέπει να υπολογίσετε τις θερμίδες που περιέχουν τα φρούτα στο ισολογισμό των θερμίδων που λαμβάνετε την ημέρα.

Τα φρούτα είναι γεμάτα με βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και ίσες και μπορεί να καταναλωθούν με πολλούς τρόπους. Τα φρούτα πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος της δική μας μεσογειακής διατροφής.

Το χάσιμο του βάρους είναι εύκολο σε μια διατροφή που περιέχει φρούτα και λαχανικά. Οι θερμίδες που περιέχουν τα φρούτα είναι συνήθως λίγα εξαιτίας της μεγάλης περιεκτικότητας σε νερό.

Αυτό το νερό μπορεί να σας βοηθήσει να συμπληρώστε το ισοζύγιο των υγρών του σώματος και να ασκηθείτε με ευκολία. Επίσης το νερό και οι ίνες που περιέχουν τα φρούτα κάνουν δύσκολό την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων.

Το μέγεθος μπορεί να διαφέρει μεταξύ των φρούτων και είναι αντικειμενικό για κάθε άνθρωπο. Της παρακάτω λίστα παρουσιάζονται οι θερμίδες βάση ενός μεσαίου μεγέθους. Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να υπολογίστε μόνη σας τις θερμίδες.

Φρούτο Θερμίδες
Αβοκάντο 150
Ακτινίδια 50
Ανανάς (λεπτή φέτα) 28
Αχλάδι 75
Βατόμουρα 1
Βερίκοκο 30
Γρέιπφρουτ 40
Δαμάσκηνο 30
Ελιές 4,4
Καρπούζι (100γρ) 30
Κεράσια 4
Κορόμηλο 28
Κυδώνι 50
Λεμόνι 18
Λωτούς 75
Μάνγκο 100
Μανταρίνι 35
Μούσμουλο 8
Μπανάνα 107
Μύλο 44
Νεκταρίνια 30
Πεπόνι (100γρ) 24
Πορτοκαλί 45
Ροδάκινο 39
Ρόδι 105
Σταφύλι 2,1
Σύκα 37
Φραγκοστάφυλα 2,6
Φράουλες 4