Home >> Δίαιτες >> Η Δίαιτα Coconut

Η Δίαιτα Coconut

Η Δίαιτα Coconut (coconut diet) είναι μια από αυτές τις πραγματικά κακές ιδέες προωθούνται στην αγορά και προκαλούν την θλίψη και την απογοήτευση των ανυποψίαστων καταναλωτών που εξαπατώνται από τη διαφήμιση και τη δημοσιότητα. Η Δίαιτα Coconut η διαφορετικά η δίαιτα της καρύδας είναι απλός μια από αυτές τις δίαιτες που προσθέτουν ένα θαυματουργό συστατικό σε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και ελπίζει να αποδειχθεί μεγάλη. Το μαγικό συστατικό στην περίπτωση αυτή είναι το λάδι της ινδικής καρύδας και η ικανότητα του ενισχύει τον μεταβολισμό. Το λάδι της ινδικής καρύδας μεταβολίζετε γρήγορα από τον οργανισμό, παρά το γεγονός ότι είναι πλούσιο σε κορεσμένα λίπη.

Η Δίαιτα Coconut στην πραγματικότητα είναι μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες που μοιάζει πολύ με την δίαιτα Atkins. Κατά την πρώτη φάση της δίαιτας, οι χρήστες δεν μπορούν να φάνε κανένα είδος υδατανθράκων και πρέπει να τα βγάλουν πέρα με άπαχα τρόφιμα, όπως αυγά, ξηρούς καρπούς, τυρί, ψάρια, κοτόπουλο, γαλοπούλα και πρέπει να πίνουν μέχρι 10 ποτήρια νερό την ημέρα. Πρέπει επίσης να καταπιούν 2 με 3 κουταλιές του φαγητού κοκοφοινικέλαιο την ημέρα. Το πρώτο στάδιο διαρκεί για τρεις εβδομάδες και ακολουθείτε από ένα προαιρετικό στάδιο αποτοξίνωσης. Η φάση αυτή διαρκεί 4 εβδομάδες και επικεντρώνεται στο καθαρισμό του ήπατος, των νεφρών, της χοληδόχος κύστης και παχέος εντέρου με ορισμένα ενδιαφέρουσα μέσα, (όπως είναι το πόσιμο νερό αναμιγνύεται με χυμό λεμονιού και το ελαιόλαδο).

Το τρίτο στάδιο της δίαιτας είναι η επαναφορά των υδατανθράκων στο ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής. Ξεκινώντας με τα φρούτα, τα δημητριακά και πατάτες, του χρήστης του επιτρέπετε να φάει μερικά υδατάνθρακες. Υποτίθεται ότι σε αυτό το σημείο ο χρήστης έχει χάσει πάνω από 5 κιλά και συνεχίζει να διατηρεί ένα ρυθμό αδυνατίσματος από μισό έως ένα κιλό την εβδομάδα. Στο τέταρτο στάδιο της δίαιτας προστίθενται περισσότερα υδατάνθρακες στην διατροφή ενώ συνεχίζετε να πίνετε καθημερινά κοκοφοινικέλαιο.

Δυστυχώς, ο δημιουργός της Δίαιτας Coconut δεν δίνει καμία εξήγηση για τις θεωρούμενες θετικές επιδράσεις του κοκοφοινικέλαιο στο αδυνάτισμα. Ενώ είναι αλήθεια ότι το κοκοφοινικέλαιο βοηθά στην ρυθμίσει το θυρεοειδή αδένα, έχει πάρα πολλά κορεσμένα λιπαρά για να θεωρηθεί ότι είναι υγιείς. Επιπλέον, δεν είναι πολύ σαφές εάν το κοκοφοινικέλαιο παίζει κάποιο ρόλο σε αυτή τη δίαιτα, δεδομένου ότι το αδυνάτισμα μπορεί εύκολα να αποδοθεί στην αυστηρή “χωρίς υδατάνθρακες” διατροφικό πρόγραμμα. Οι περισσότεροι διατροφολόγοι και διαιτολόγοι συμφωνούν ότι τα κορεσμένα λίπη πρέπει να είναι περιορισμένα κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας, κι έτσι είναι πολύ περίεργό που η Δίαιτα Coconut ισχυρίζεται ακριβός το αντίθετο.