Home >> Δίαιτες >> Η Δίαιτα του Γκρέϊπφρουτ

Η Δίαιτα του Γκρέϊπφρουτ

Η δίαιτα του γκρέϊπφρουτ είναι μια δίαιτα για την απώλεια του λίπους που ήταν πολή που ήταν πολύ δημοφιλής πίσω στη δεκαετία του 1980, αν και με την μία η άλλη μορφή υπάρχει από το 1930. Τις περισσότερες φορές, η δίαιτα του γκρέϊπφρουτ παραβλέπετε από τους ειδικούς ως επικίνδυνα ανισόρροπη ή απλώς ότι δεν εκπληρώνει τις υποσχέσεις της. Γενικά επικρατεί η άποψη ότι η καταναλώσει μεγάλης ποσότητας γκρέϊπφρουτ δεν επηρεάσει το αδυνάτισμα με κάθε τρόπο. Αυτό υποβαθμιστεί αυτή η δίαιτα σε μια ακόμα δίαιτα τις μόδας, ένα από αυτές τις δίαιτες που τρελαίνουν τον κόσμο χωρίς πραγματικό λόγο. Ωστόσο, ο χρόνος έχει περάσει και οι νέες ανακαλύψεις σχετικά με την δίαιτα του γκρέϊπφρουτ θα κλονίσουν την παραδοσιακή άποψη.

Η βασική ιδέα πίσω από αυτή τη δίαιτα είναι να τρώτε ένα γκρέϊπφρουτ όποτε μπορείτε, να πιείτε ένα ποτήρι χυμό γκρέϊπφρουτ άγλυκο με κάθε γεύμα, να προσθέσετε ένα γκρέϊπφρουτ στα κοκτέιλ και επίσης στις σαλάτες. Το γκρέϊπφρουτ τα πάει καλά με το άπαχο κρέας, το κοτόπουλο και τα λαχανικά, όπως τα κόκκινα κρεμμύδια, το σπανάκι και το σέλινο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι, φυσικά, το γεγονός ότι το γκρέϊπφρουτ είναι ουσιαστικά χωρίς λιπαρά και με λίγες θερμίδες. Ένα ολόκληρο γκρέϊπφρουτ έχει περίπου 70 θερμίδες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε όσα θέλετε και να συνεχίσετε να χάσετε βάρος.

Η καλύτερη απόδειξη για την δίαιτα του γκρέϊπφρουτ είναι μια πρόσφατη πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον Doctor Ken Fujioka, από το Κέντρο Διατροφής και Μεταβολικών Ερευνών (Nutrition and Metabolic Research Center ) του Scripps Clinic στο San Diego. Η μελέτη διαπίστωσε ότι, σε αντίθεση με τις απόψεις που εκφράστηκαν από τους εμπειρογνώμονες κατά τη δεκαετία του 1980, προσθέτοντας γκρέϊπφρουτ και χυμό γκρέϊπφρουτ στην καθημερινή σας διατροφή μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεται να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες καθόλου. Φυσικά, το να τρώτε λιγότερα λοιποί και γλυκά και να κάνει κάποιες ασκήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιταχύνετε το αδυνάτισμα, αλλά δεν είναι απαραίτητο με την δίαιτα του γκρέϊπφρουτ.

Σύμφωνα με τη μελέτη, τρώγοντας μισό γκρέϊπφρουτ πριν από κάθε γεύμα και κάνοντας μερικές ασκήσεις βοήθησε μια ομάδα παχύσαρκων ατόμων να χάσει κάτα μέσω όρο 1,7 κιλά σε 12 εβδομάδες, χωρίς καμία μεταβολή των διατροφικών συνηθειών τους. Μια δεύτερη ομάδα που έπινε ένα ποτήρι χυμού γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, έχασε κατά μέσο όρο 1,5 κιλά σε 12 εβδομάδες. Ωστόσο πολλοί συμμετέχοντες στην μελέτη έχασαν πάνω από 4,5 κιλά σε 12 εβδομάδες.

Ενώ είναι αλήθεια χάνοντας μόνο μισό κιλό το μήνα δίνει μια νέα έννοια στη φράση “αργή δίαιτα”, πρέπει να εκτιμήσετε μια δίαιτα που σας επιτρέπει να τρώτε ότι σας αρέσει και να χάσετε μισό κιλό το μήνα. Αν το αδυνάτισμα δεν είναι μια επείγουσα υπόθεση τότε μπορείτε να παραμείνετε σε αυτή τη δίαιτα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να καρπωθείτε τα οφέλη της.