Ενυδάτωση για το αδυνάτισμα, την αντι-γήρανση και ενέργεια

ΕνυδάτωσηΕίναι ένα από τα πιο σπουδαία μαθήματα που πρέπει να μάθουμε είναι το πόσο σημαντικό είναι το νερό για το ανθρώπινο σώμα. Πόσο σημαντικό είναι το νερό για το σώμα; Η απάντηση είναι απλή και θα μπορούσε να απαντηθεί με μια άλλη ερώτηση: Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκίνητο χωρίς καύσιμα;

Σε ένα ενήλικο σώμα το νερό αποτελεί το 70%. Σύμφωνα με την MayoClinic, το 85% του αίματος, το 75% των μυών και 22% των οστών του σώματος είναι νερό. Αυτό αποδεικνύει ότι να μείνετε ενυδατωμένοι είναι ζωτικής σημασίας, καθώς το σώμα χρησιμοποιεί το νερό για να λειτουργεί σωστά όλη την ημέρα, ειδικά κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το σώμα λαμβάνει νερό στο 1/2 από τα τρόφιμα και 2/3 από τα υγρά.

Το ανθρώπινο σώμα χάνει το νερό μέσω της ούρησης (1,5-2 λίτρα/ημέρα), μέσω της αφόδευσης (120-240 ml/ ημέρα), μέσω της αναπνοής (300-350 ml/ημέρα), και μέσω εφίδρωσης (> 1 λίτρο/ώρα κατά τη διάρκεια άσκησης, ανάλογα με την ένταση και τη διάρκεια).

Η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση και μειωμένη την προσπάθεια στην διάρκεια της άσκησης, μειώνοντας τα αποτελέσματα. Αυτό είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους για να μείνετε ενυδατωμένο καθημερινά αλλά και στην διάρκεια της άσκησης. Με μόνο 2% τοις αφυδάτωση, το σώμα χάνει το 20% της παραγωγής.

Στο πρώτο στάδιο της αφυδάτωσης, το νερό λαμβάνεται από το δέρμα και τους μυς, έτσι σταματάει η εφίδρωση. Στο δεύτερο στάδιο το νερό λαμβάνεται από το αίμα, κάνοντας την καρδιά να χτυπά πιο γρήγορα, για να διοχετεύει το παχύτερο αίμα σε όλο το σώμα. Στο τρίτο στάδιο, η πιο σοβαρή, το έντερο κλείνει, δεν μπορεί να γίνει η πέψη και ο μεταβολισμός επιβραδύνεται σημαντικά.

Εκτός από τα παραπάνω, η αφυδάτωση προκαλεί την κατακράτηση νερού, ώστε να έχει αρκετό νερό για να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες λειτουργίες. Όταν το νερό καταναλώνεται, χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία της πέψης για την διάσπαση των τροφίμων, και στη συνέχεια μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά και το οξυγόνο στα κύτταρα σε όλο το σώμα.

Επιπλέον, το νερό χρησιμοποιείται στα νεφρά για να ξεπλύνει τις τοξίνες και να αφαιρέσει απόβλητα από το σώμα. Η συσσώρευση τοξινών είναι ο κύριος λόγος γιατί η αφυδάτωση προκαλεί μείωση της ενέργειας. Η μειωμένη ενέργεια οδηγεί σε μειωμένα αποτελέσματα συνολικά. Ένας άλλος λόγος για να παραμείνετε σωστά ενυδατωμένοι.

Για να αυξήσετε την ενέργειά σας και να αντισταθείτε στη διαδικασία της γήρανσης, το να μείνετε σωστά ενυδατωμένο αποτελεί προτεραιότητα. Ένας από τους τρόπους που το νερό βοηθάει κρατήσετε το σώμα σας νέο είναι ενεργώντας ως ένα μαξιλάρι για τις αρθρώσεις, διατηρώντας τα εύπλαστο και καλά λιπαίνοντα.

Γυναίκα τρώει μήλοΧωρίς νερό οι τοξίνες αποθηκεύονται κατατεθεί κάτω από το δέρμα, επιτρέποντας την ταχύτερη ζάρωση του δέρματος και την δημιουργία ρυτίδων. Η απώλεια της ελαστικότητας και του κολλαγόνο έχει ως αποτέλεσμα το δέρμα σας να φαίνετε γερασμένο και θαμπό. Η επαρκή ενυδάτωση, προκαλεί μια συνεπή παροχή οξυγόνου στα κύτταρα που επιτρέπει την αναγέννηση των κυττάρων και το σχηματισμό του κολλαγόνου και της ελαστίνης.

Μαζί με τη διαδικασία της αντι-γήρανσης, το νερό επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία απώλειας βάρους, δεδομένου ότι ένα ορισμένο ποσό είναι αναγκαίο να κρατήσει το σώμα σε καλή λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένου της διατήρηση του μεταβολισμού σε υψηλή ταχύτητα. Κατά τη διάρκεια της άσκησης το νερό βοηθά στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ η έλλειψη νερού προκαλεί πονοκεφάλους και θερμική εξάντληση. Αυτό μειώνει την ένταση και την ικανότητα να κάψετε θερμίδες στο υψηλότερο ποσοστό κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Εκτός από την αύξηση του ποσοστού της καύσης θερμίδων, το νερό μπορεί να μειώσει τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνονται. Αυτό γίνεται με την καταστολή της όρεξης καθώς το σήμα της δίψας συχνά συγχέεται για την πείνα. Έτσι πίνοντας νερό πριν από το γεύμα βοηθάει στην αποφυγή υπερκατανάλωσης τροφής. Ακριβώς όπως είναι σημαντικό να κρατήσετε το λάδι σε ένα αυτοκίνητο στο σωστό επίπεδο, είναι ζωτικής σημασίας να κρατήσει το σώμα ενυδατωμένο με το σωστό ποσοστό νερού όλη την ημέρα.

Ένας γενικός κανόνας για να μείνετε σωστά ενυδατωμένο είναι να πίνετε 30ml νερό για κάθε κιλό σωματικού βάρους. Πρέπει να πίνετε πάντα με πρόγραμμα, όχι από δίψα, πχ: ένα ποτήρι νερό κάθε ώρα. Πίνοντας μια υπερβολική ποσότητα νερού σε μια στιγμή επιβαρύνει τα κύτταρα του οργανισμού και δεν μπορεί να μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το νερό. Μένοντας ενυδατωμένο με το νερό όλη την ημέρα θα εξασφαλίσει ότι μπορείτε να δώσετε στην άσκηση την μέγιστη προσπάθεια, και να καρπωθείτε τα οφέλη της πιο γρήγορα και με λιγότερη ζημία.

 


Προτείνουμε
Garcinia Cambogia Extra

Garcinia Cambogia Extra

Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.
  • Αυξάνει την ταχύτητα του μεταβολισμού
  • Έχει γρήγορα αποτελέσματα
  • Είναι 100% φυσικό
  • Μειώνει την αίσθηση της πείνας
  • Βοηθάει να χάσετε πολλά κιλά
Μάθετε Περισσότερα
PhenQ
Τα καλύτερα συμπληρώματα για αδυνάτισμα
  • Garcinia Cambogia Extra

    Garcinia Cambogia Extra


    Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.

    Περισσότερα >>

  • Hiprolean X-S

    Hiprolean X-S


    Το Hiprolean X-S είναι 100% φυσικός λιποδιαλύτης ιδανικός άτομα που θέλουν να χάσουν 8 η παραπάνω κιλά.

    Περισσότερα >>

  • Phen375

    Phen375


    Το Phen375 είναι ίσος το ισχυρότερο λιποδιαλύτης στην αγορά. Το Phen375 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το πρόβλημα των περιττών κιλών,

    Περισσότερα >>

Garcina Cambogia Veda

Ξένο Blogroll