Διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες

Τροφές πλούσιες σε ίνεςΟι ίνες είναι κυρίως πολυσακχαρίτες που αποτελούνται από μονάδες γλυκόζης. Ωστόσο, τα ανθρώπινα πεπτικά ένζυμα δεν μπορούν να διαρρήξουν την ένωση αυτών των μονάδων. Μπορούμε να θεωρήσουμε τις ίνες ως μη αμυλούχους πολυσακχαρίτες. Περιλαμβάνουν κυτταρίνη, ημικυτταρίνη, πηκτίνη και ορισμένα άλλα είδη ινών. Όλα αυτά ίσως να σας φαίνονται κινέζικα, αλλά οι ίνες αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινής μας διατροφής, και τέλεια διατροφή για το σώμα μας θεωρείται αυτή που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ανάλογα με τη διαλυτότητά τους στο νερό, υπάρχουν δύο βασικά είδη ινών: οι διαλυτές και οι αδιάλυτες φυτικές ίνες. Και οι δύο αυτοί τύποι ινών είναι σημαντικοί για να έχουμε καλύτερη υγεία. Οι ίνες έχουν πολλά οφέλη για την υγεία και, ως εκ τούτου, η κατανάλωσή τους συνιστάται ιδιαίτερα στην καθημερινή διατροφή. Μερικά από τα οφέλη για την υγεία είναι τα εξής:

  • Προκαλούν αίσθηση πληρότητας και μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας.
  • Προστατεύουν από τη δυσκοιλιότητα, τις αιμορροΐδες και άλλα εντερικά προβλήματα.
  • Οι ίνες βοηθούν στην πρόληψη της βακτηριακής λοίμωξης του εντέρου.
  • Μειώνουν τον κίνδυνο του καρκίνου του παχέος εντέρου.
  • Τονώνουν τους μυς του πεπτικού συστήματος, και συντελούν στη διατήρηση της υγείας και της τονικότητάς τους.

Για τη διατήρηση της υγείας του πεπτικού συστήματος και την πρόληψη άλλων προβλημάτων, όπως οι αιμορροΐδες και τα εντερικά προβλήματα, οι άνθρωποι χρειάζονται συνήθως 20 με 35 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα. Η ποσότητα αυτή μπορεί να ληφθεί από ποικιλία φυτών, λαχανικών, και φρούτων.

Οι ίνες βρίσκονται άφθονες στα ακατέργαστα τρόφιμα. Όλα τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Για μόλις 2 γραμμάρια φυτικών ινών, θα μπορούσατε να φάτε 1 μικρό μήλο, 1 ροδάκινο, 1 μικρή μπανάνα, 2 δαμάσκηνα, 16 μεγάλα κεράσια ή άλλα φρούτα.

Φυτικές ίνες περιέχουν επίσης οι σπόροι. Για 2 γραμμάρια φυτικών ινών φάτε απλώς 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 2 φέτες ψωμί μερικής άλεσης, 1 φλιτζάνι βρασμένο πλιγούρι, 2 φλιτζάνια ποπ κορν ή ¼ του φλιτζανιού πίτουρο καλαμποκιού.

Αν ακολουθείτε διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες και θέλετε να δώσετε στο σώμα σας επαρκή ποσότητα ινών, μπορείτε να δοκιμάσετε τα μαγειρεμένα λαχανικά. Για να πάρετε 2 γραμμάρια φυτικών ινών, φάτε ½ φλιτζάνι μπρόκολο, 1 φλιτζάνι σέλινο, ½ φλιτζάνι καρότα, 1 μικρή πατάτα, 1 μεγάλη ντομάτα, ή μια ποικιλία φασολιών.

ΦασόλιαΤα φασόλια, καθώς επίσης και όλα τα όσπρια, είναι πραγματικά εργοστάσια παραγωγής φυτικών ινών. Τρώγοντας μόλις ½ φλιτζάνι φασόλια, 1 φλιτζάνι αποξηραμένα μπιζέλια ή φακές, ή ½ φλιτζάνι φασόλια κονσέρβας, παρέχετε στο σώμα σας 8 ολόκληρα γραμμάρια φυτικών ινών.

Εάν δεν σας ταιριάζει τίποτε από τα παραπάνω, μικρές ποσότητες φυτικών ινών μπορούν επίσης να βρεθούν στα φιστίκια, στα καρύδια και τα τουρσιά. Έτσι, δεν υπάρχει πραγματικά καμία δικαιολογία για να μην εντάξετε αρκετές φυτικές ίνες στη διατροφή σας!

 


Προτείνουμε
Garcinia Cambogia Extra

Garcinia Cambogia Extra

Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.
  • Αυξάνει την ταχύτητα του μεταβολισμού
  • Έχει γρήγορα αποτελέσματα
  • Είναι 100% φυσικό
  • Μειώνει την αίσθηση της πείνας
  • Βοηθάει να χάσετε πολλά κιλά
Μάθετε Περισσότερα
PhenQ
Τα καλύτερα συμπληρώματα για αδυνάτισμα
  • Garcinia Cambogia Extra

    Garcinia Cambogia Extra


    Το Garcinia Cambogia Extra είναι ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής που συνδυάζει σε ένα αποτελεσματικό μείγμα δυο δημοφιλής συστατικά για την απώλεια βάρους: το Raspberry Ketone και το Garcinia Cambogia.

    Περισσότερα >>

  • Hiprolean X-S

    Hiprolean X-S


    Το Hiprolean X-S είναι 100% φυσικός λιποδιαλύτης ιδανικός άτομα που θέλουν να χάσουν 8 η παραπάνω κιλά.

    Περισσότερα >>

  • Phen375

    Phen375


    Το Phen375 είναι ίσος το ισχυρότερο λιποδιαλύτης στην αγορά. Το Phen375 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το πρόβλημα των περιττών κιλών,

    Περισσότερα >>

Garcina Cambogia Veda

Ξένο Blogroll